Mike Hawthorn, Peter Collins a Stirling Moss se přirozeně také obklopovali krásnými dívkami. Obrázek osobnosti automobilového závodníka se začal u široké veřejnosti stávat jistým symbolem a začal tak nabírat širší význam. Piloti začali být společností vnímáni jako členové vyšší třídy spíše než dříči umazaní špínou a prachem venkovských závodních tratí. Byl to Graham Hill, který svou přítomností v rádiu, televizi a tisku a přítomností na mezinárodní scéně přispěl k oné změně pohledu na automobilové závodníka. Moss v té době o Hillovi prohlásil, že právě on je pravzorem moderního pilota Formule 1 – precizní, upravený, příjemný a chytrý. „Graham je přesně tak vstřícný a bezproblémový, jak na první pohled vypadá.“, řekl Moss.
A byla to jakási jeho vstřícnost a otevřenost, díky které si užíval ještě více večírků a přítomnosti ještě krásnějších žen. Jeho žena Bette, která mu to až neuvěřitelně dlouho trpěla, se o manželových dívkách vyjádřila takto: „Mnoho žen a dívek se na něj doslova vrhalo, byly tak očividné a vyzývavé, ale často také velmi krásné.“. Sice měla plné zuby toho, jak musela poslouchat všechny tyto dívky, které Grahama obdivovaly a říkaly mu, že je absolutně úžasný, jak vynikající byl v závodě a tak dál, ale nebylo nic, co by s tím ona nebo ostatní manželky automobilových závodníků mohly dělat. „Nenáviděly jsme ty hezoučké a stylové mladé slečinky. Byly neustále kolem.“ Hill bral jejich přítomnost a pozornost naopak jako patřičnou úctu a zasloužený hold. A jestliže se kolem něj netočily žádné krasavice na konci závodu nebo při společenském večeru, byl z toho poměrně rozladěný.
Byl tu ještě jeden další rozdíl mezi minulostí a současností. Zatímco Collins a Hawthorn si užívali večírků, oslavovali, závodili, probíjeli se padesátými léty a jen zřídka mysleli na budoucnost, Hill měl v sobě i pochmurnější alter ego, které rozpačitě posedávalo vedle Hilla večírkového krále. Hill mrzutý, zamračený, neupřímný a sobecký – muž, který se soustředil pouze na vítězství a šel si pouze za svým.
Hill, který se přidal ke kolosálně neúspěšnému BRM, a zahájil v roce 1962 jako hlavní pilot stávku. Chtěl se tak ujistit, že náležitě profesionální Tony Rudd dostane plnou kontrolu nad technickou stránkou a zároveň s tím tak bude Raymond Mays, a nejen on, odsunut na vedlejší kolejl. Hill byl tedy nejenom vrchní vymetač klubů a společenských večírků, ale i věrný zastánce týmu BRM.